Pagina's

zondag 4 maart 2018

Handlettering #07 Quotes


Hoi allemaal,

Vandaag weer eens een handletter berichtje.
Voor mijn Remedial Teaching bedrijf ben ik vaak op zoek naar mooie quotes die ik aan kids kan vertellen of geven om een positieve of groeimindset te kweken.

Deze quote komt uit een top40 liedje wat al een aantal jaren bij mij hoort- Nooit opgeven!
Het liedje is van Sia en heet Never give up.
Ik heb hem dan ook lekker geschreven en op roze design papier van Marianne Design geplakt en in een lijstje gedaan!

Zelfs de oefenversie is niet in de prullenbak beland. Die heb ik later nog uitgeknipt en op mijn prikbord gehangen. Je kunt jezelf tenslotte nooit genoeg voorzien van positieve energie en in dit geval om nooooooooooooit op te geven ;)





Fijne week!


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan!! En zeker toepasselijk voor je remedial teachings bedrijfje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s. ik zie nergens hoe ik je kan mailen. Wil je mij je woonadres mailen, mocht je mijn candy winnen?
    gerjanneke2@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda