Pagina's

zaterdag 6 januari 2018

Terugblik Kerstkaarten 2017


Hoi allemaal/ Hi everybody,



Allereerst nog de beste wensen! Dat het maar een jaar vol gezondheid, geluk, gezelligheid en creatieve inspiratie mag worden.

Hier nog een overzicht van al mijn kerstkaarten bij elkaar.
First I wish you a heatly, happy, cozy and crafty year with lots of inspiration for all of us.
64!!!!



Ik had er meer dan 60 en heb er nog wat over voor het volgende jaar :)

I made more than 60 Christmas cards and I saved a few to send next year ;)
Don&Daisy stamps



Helaas zijn mijn twee weken 'vakantie' omgevlogen en ben ik net in mijn klas aan het voorbereiden geweest want maandag start weer de orde van de dag.

In de afgelopen week ben ik voor mijn Remedial Teaching praktijk ook volop bezig geweest met het afsluiten van het jaar 2017 en de opstart van het nieuwe jaar. Ook heb ik al met een leerling 2 middagen een spellingbootcamp gedaan. Weer zo fijn om een kind zo blij bij je weg te zien gaan met weer plezier in het vak, meer inzicht, veel succeservaringen en een dosis zelfvertrouwen... Daar doe ik het voor!
Dus bloggen en kaarten maken stond al op een laag pitje maar is er ook deze vakantie nog amper van gekomen.
Nu dus even bloggen en zo lekker knutselen.
Fijn weekend!

Snoesje stamps
Collectables & Cardtoppers by Eline for Marianne Design



Sadly my 2 weeks holiday is flown away ;) Today I went to school to prepair for next monday.

Last week I was busy working for my own Remedial Teaching practice (ending the past year and working ahead for the upcomming year. I also spend 2 afternoons with a student to help her with her spelling. I gave a spellingbootcamp and she went home full of succesfull experiences, joy, knowledge etc. Thats why I do this :)
So... barely time to craft these past two weeks.
Now I'm blogging and will craft in a few :)

Enjoy your weekend!
More cardtoppers and collectables, digital stamps, dies, 3d paperpiecing and 'no cutting images' by Studio Light




Challenge (card with 2018 and animals)


7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda!
    Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt en wat ontzettend veel! Leuk om ze zo bij elkaar te zien!
    En dat vond ik ook altijd toen ik in het onderwijs zat, dat de kerstvakantie altijd voorbij vloog! Door al de bijzondere dagen, denk ik. Fijn dat je zoveel plezier beleeft aan je eigen RT bedrijf. Knap en leuk om te beginnen, lijkt me.
    Heel veel succes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Challenge bij 4-Season Swap Challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwjaarskaart, mooi!
    Bedankt voor je deelname aan onze 4-Season Swap Challenge.
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha. Het lijkt altijd of er in je vrije dagen altijd minder uren zitten, dan in de dagen die je moet werken.
    Je bent lekker ijverig geweest met je kerestkaartjes, en handig dat je er nog een paar over hebt.
    Je kaartje is echt een leukerd.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er de volgende keer weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute little pair of critters to ring in 2018. Loving your display of all your Christmas cards. I also taught for some years before I had my children. I commend you on your dedication to teaching. Thanks for playing along with the Touch of Frost challenge at the 12 Months of Christmas Link Up.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely card!Thanks for joining us at papercraft-challenges and good luck! Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a fun New Year's card! I love the image and the colours you have chosen! Thank you so much for joining our "Happy New Year" challenge at Papercraft Challenges! Happy crafting,

    Maike
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda