Pagina's

woensdag 27 april 2016

Baby#3: Met Eline's schaapje


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Op Koningsdag 2 berichtjes van mij ;)
De eerste kun je HIER vinden. En nu nog op de valreep meedoen bij de uitdaging van MD met een babykaartje met een diertje van Eline erop.
Nu had ik verschillende met het hertje gemaakt maar de tekst "stralend middelpunt vind ik eigenlijk toch meer voor een verjaardag.
Dus die blijft nog even liggen voor een later moment.
Hier dan de vervanger ;)

On Kingsdag 2 posts by me. You can find the first one HERE.
Now I can participate over at MD with a baby card with a collectable of Eline.
I made different ones with the sweet deer on it but because of the sentiment I feel that it turned out to be a b'day card instead of a baby card. So now I have another one with the cute sheep. Here it is ;)


MD products:
COL1385
EC0138
CS0924
PB7047
PK9085
PK9088

Challenges:

  • MD- Baby kaartje met diertje van Eline
  • MDKD- Anything goes+ option Flowers
  • MDD- Anyting goes
  • Tuesdaythrowdown- Anything goes 2nd entry
  • DV- All creatures
  • C&M- Diecuts



3 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda