Pagina's

zaterdag 26 december 2015

DTCCC: Good luck


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is het vrijdag (voor ons nog 2e Kerstdag, maar in Engeland is alles weer normaal) en gaat dus de volgende challenge weer van start aangezien het weer tijd is voor ons team om een kaartje te laten zien bij Creativecornerchallenges.
Het thema is deze week: Good luck/ Succes.
Deze keer geen sponsor maar een thema waaraan je best mee kan doen want zo'n kaart komt altijd van pas ;) Dus ik zou zeggen: doe gezellig mee.
Hieronder mijn kaartje:
Fijne dagen nog allemaal.

Today another friday which means: Challenge day over at Creativecornerchallenges.
This weeks theme is: Good luck.
No sponsor this time but I hope you all join in.
Always nice to have good luck cards in your stock.
Have a nice weekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda