Pagina's

zaterdag 21 november 2015

Ollie #2 en Ollie #3

** 2 kaarten in deze post/ 2 cards in this post**

Aarghh, Ik geef het op... Blogger werkt niet mee.. Ik heb de kleur en tekst meerdere keren aangepast maar de stukjes van MD products blijven maar links staan en niet in het midden en in het zwart... *zucht*


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Een hele tijd geleden maakte ik 3 kaarten met dit schattige olifantje (Ollie).
Ik heb pas 1 kaart laten zien, klik HIER om je geheugen op te frissen.
Nu dus tijd voor nummer 2.
A while a go I made 3 cards with this cute collectable elephant (I call him Ollie).
I only showed you one, click HERE to refresh your memory.
So now it's time for number two.

In juni is deze kaart al verstuurd dus kun je nagaan hoe lang hij al klaar ligt om eindelijk hier een plekje te krijgen, schaam schaam.
I did send this card in june so that's been too long for showing this cutie. Shame on me.

MD products:
COL1384
EC0122
PK:9121

Challenges:




Ollie #3 is pas verstuurd gelukkig maar ook die was al heeeeeeeeel lang klaar.
Op de school waar ik vorig jaar werkte, werkte een lieve vrouw die deze maand oma is geworden. Natuurlijk heb ik haar deze kaart gestuurd en ze vond 'm zo leuk. Altijd leuk te horen ;) Helaas is de foto niet helemaal scherp.



MD products:
COL: 1384
PB:7046
text: JoyCrafts.

Ollie #3 is send last week to a woman who became a granny 2 weeks ago.
She liked this card a lot, which is always nice to hear ;) Sorry for the blurry pic.


Challenges:



4 opmerkingen:

  1. Hello Linda and welcome to my butterfly challenge with your cute elephant card. He looks so sweet with the butterflies. Thankyou for fluttering by # 43. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat schattige Ollie kaartjes zijn het geworden Linda - superleuk is 't ie en je kaartjes zijn helemaal super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn zooooooo schattig!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Crafting with Friends
    Veronique DT
    Zou je de kaart aub aan de juiste challenge willen linken en niet aan de blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is such a cute card, elephant is really sweet.
    Thank you for joining us,
    Tina, GD on Butterfly Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda