Pagina's

vrijdag 27 november 2015

DT kaart CCC: Glitz & Glam


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging van start gegaan op het Creativecornerchallenges blog. Ons thema is dit keer: Glitter en Glamour.
Hoe feestelijk is dat in deze feestmaand. Dat moet jullie best wel lukken. Doen jullie gezellig weer mee? Onze sponsor is deze keer Bugaboo en ik mocht met deze prachtige dame werken. Zij is altijd wel in voor een feestje. Of het nou Oud en Nieuw of een verjaardag is...
Waar glamour is, is zij.



Today a new challenge over at Creativecornerchallenges- our theme is Glitz & glam and our sponsor is this week: Bugaboo.
I worked with this pretty lady ;)
She's always in for a nice party: Birthday party of New Years eve, it doens't matter as long there's some glitter and glamour she'll be present...
So what about you??? Are you joining us this week??
Good luck!!


3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de leuke dame Linda - op en top feestelijk.
    Fijn weekend en geniet ervan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi

    Schitterende kaart met leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Op 1 december heb ik de winnaar van de AnMaCreatief november challenge bekend gemaakt. Jij bent de winnaar van onze november challenge!

    Kijk hier voor meer informatie: http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/12/winnaar-anmacreatief-challenge-50.html

    Graag hoor ik van je.

    Groetjes van Anne-Marije Poppen
    AnMaCreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda