Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

SWAP #15: dit keer geen sketch


Hoi allemaal/ Hi eveybody,

**Oeps... er ging weer eens iets fout hier op mijn laptop** 

De maand oktober is alweer voorbij en dat betekent dat het weer tijd is om onze SWAP te showen.
Het was deze maand de beurt aan Marcella om een envelop te sturen ze stuurde aan Nelly en mij een gestansde kaart die wij moesten opvullen met wat er in de envelop zat.
Het enige van mijzelf is de tekststempel.
Ik vind het best een moeilijke kaartvorm maar vind het fijn dat ze een goed voorbeeld had gestuurd om een idee te krijgen ;)
Kijken jullie ook mee wat zij gemaakt hebben?

October is over and that means: it's SWAP-time.
It was Marcella's turn to send the envelop. She did send a shaped card so no sketch this time.The only thing I used of my own supplies is the text stamp.

I think the shape is a bit difficult but she did send a very good example.
Hop over to the girls to see what they made! I sure will :)



1 opmerking:

  1. Hoi Linda
    Ja wat is die weer leuk geworden bij jou .
    Toch weer alle drie zo verschillend .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda