Pagina's

woensdag 30 september 2015

SWAP# 14


Hoi allemaal/ Hi everybody,

!!! OEPS, foutje... had er pas vandaag op mogen staan...maar stond er per ongeluk gisteren al een paar uur op...

Het is al een tijdje geleden i.v.m. verhuizen en een zomerstop maar Nelly, Marcella en ik zijn weer terug met onze maandelijkse SWAP. Dit keer was het aan mij de beurt om weer een envelopje te versturen, ook dit keer in nieuwe stijl: minder items en een sketch.
De vorige keer beviel ons allemaal namelijk prima dus dit zetten we voort.
Dit keer heb ik twee kaarten gemaakt.

It's been a while since we had our last swapround but... Nelly, Macella and I are back to Swapping ;) This time it was my turn to send the envelope. Also in new style this time (less stuff and a sketch). We liked the new style so that's why we're continuing this.
This month I made two cards.


En dit was de sketch:









4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Gezellige knutseldag,
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda
    Sta net mijn swap voor morgen in te plannen
    maar jij bent er vroeg bij .
    Leuk geworden weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je gemaakt met de swap Linda - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes heb je er van gemaakt .

    groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda