Pagina's

zondag 14 september 2014

DT kaart KIC Lintjes en knoopjes


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een berichtje om te vertellen dat de nieuwe challenge weer is begonnen op het KIC blog.
Het thema van deze twee weken is: Lintjes en knoopjes.
De sponsor is deze keer CreaPaleis met een verrassing voor de winnaar.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!
Voor meer info of inspiratie kijk op:KICblog.

Today a new post to let you know that the new challenge over at KIC started with theme: ribbons and buttons. Our sponsor this fortnight is CreaPaleis with a surprise for the winner.
I am curious to see your creations ;)

Dit heb ik gemaakt/ This is what I made of it!


Challenges:

Fijne week allemaal/ Have a greay week!


7 opmerkingen:

  1. Prachtig babykaartje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje hoor en ik zie bekende spulletjes....soms vergeet je bijna wat je allemaal hebt en dan zie je een kaart en dan denk je ineens....oooo jaaaaa.....waar zou ik het hebben liggen hahaha.
    Jij hebt er in ieder geval een hele leuke kaart mee gemaakt...weer iets opgebruikt uit de voorraad die jij ook ongetwijfeld zult hebben.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje.
    Mooi die glitter letters.


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een babykaart is het geworden Linda - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gaaf kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi linda
    Wat een lief kaartje zo .
    Dat roze bolletjes lint is ook wel heel schattig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda