Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

DT card #01 Creative Corner Challenges; Nieuw Design Team


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier een kort berichtje van mij maar wel een leuke!
Vandaag mag ik jullie vertellen dat ik in een tweede designteam zit: Creative corner Challenges (CCC).
Vandaag start ook meteen de challenge van team Mel waarin ik zit dus ik mag meteen lekker meedoen.
Het thema deze week is Girly/ meisjes-achtig.
Ik heb twee dingen gemaakt: een kaart en een notitieboekje. Hierin kan ik lekker alles over mijzelf opschrijven, hoe meisjes-achtig is dat?
Ik hoop dat jullie een kijkje nemen en lekker meedoen.
Hoop julie daar ook te zien.

Here a short message from my side but a nice one!
Today I'm allowed to tell you that I'm designing for a seccond designteam. Creative corner challenges (CCC).
Today is also the start of their challenge GIRLY. I'm in team Mel btw.
I made two things: a card and a small notebook to write things down all about me, how girly is that? ;)
Come all over to the blog to take a look and participate in the challenges.
I hope to see you there!






2 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf geworden zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dat je me gezien hebt. Klopt inderdaad dat ik dat was met m'n groene kar. Hoe vond jij de beurs? En gefeliciteerd met het plekje in het designteam, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda