Pagina's

zaterdag 30 augustus 2014

Christmas in de summer with Tilda


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hoe is het bij jullie? Ik heb nu mijn eerste onofficiële werkweek alweer gehad
(2 klassen inrichten, vergadering en team uitje, studiedag en nog een vergadering met de laatste voorbereidingen).
Daardoor heb ik dus weinig tijd gehad om nog te bloggen.
Nu even lekker wat tijd inhalen ;)
Want maandag start m'n eerste echte werkdag weer :)

How are you? I had my first inofficial workweek. Getting my classrooms readdy, teammeetings and teamouting. So... a very busy week.
That's why I had no time to blog and now I'm catching up ;)
Cause upcomming monday is my first working day again.


Vandaag een kerstkaartje zonder kerstpapier en in niet traditionele kleuren.
Ik heb Tilda weer eens lekker tevoorschijn gehaald, Ik miste haar wel een beetje want ik had al in de 40 kerstkaarten maar nog geen één met Tilda.
Today a christmas card without christmas paper and in non traditional colors.
I chose Tilda cause I missed her a little bit. I already made 40 and more cards but all without Tilda.

MD products:
Papier: French flowers
Bloemen: kanten rozen strook
Andere producten:
Nellie Snellen mal
knoop van de Xenos
tekst van pipoos
plakparels van de Action
Challenges:




4 opmerkingen:

  1. wat heb je een mooie kaart gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerst kaart ☺
    Suc6 weer maandag !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend nog ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Linda - mooie combinatie en prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super delicious card hun love it super design and thanks so much for linking up with Completely Christmas hugs Judith DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda