Pagina's

zondag 27 april 2014

DT kaart KIC: Stoer in roze


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Heb je Diva Daisy al gezien? Klik HIER.

Vandaag gaat er weer een nieuwe KICchallenge van start met als thema: sketch
Deze keer worden we gesponsord door The Stamping Chef. 
Ik vind dat ze erg leuke digi's hebben en vond het zelfs lastig kiezen toen ik er 1 mocht uitzoeken om mee te werken.
Ik koos Attitude Avery. Een stoere chick die haar mannetje staat.
Mijn uitwerking van de sketch is lekker roze uitgevallen in combinatie met rood is dat nog steeds mijn lievelings kleur.

Did you see Diva Daisy already? Click HERE.

Today starts a new fortnightly challenge over at KIC. This times sponsor is The Stamping Chef. I think they have super nice digi's and I found it hard to choose one. But finally I did it and chose Attitude Avery. A very tough chick. My version of the sketch came out in pink and red. Which is still my favo colorcombination.


Challlenges:







10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Linda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is certainly a cool chick with attitude, Linda. Love that little doily you have used.
    Thanks for joining in the fun at CuM this time.
    Jules GD :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart en zo stoer die digi....echt heel leuk.
    Fijne avond en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Linda
    Geweldig leuke kaart heb je gemaakt, leuke stempel ook, mooi papier, een plaatje van een kaart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi linda,
    dat is met recht een stoere chick! Heel leuke uitwerking van de sketch. Mooi al die verschillen he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card - I love the image and you have coloured it so well.

    Thanks for sharing at In The Pink this time... good luck and hope to see you again soon.

    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje is het geworden Linda - leuke digi heb je gekozen en je hebt hem supermooi gekleurd - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cool girlie! Thanks for joining us at CuM!
    Hugs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fabulous card - I love the image and you have coloured it so well.

    Thanks for sharing at In The Pink this time... good luck and hope to see you again soon.

    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great image you chose! And I sure love your bright colors! Thank you for joining us at Milk N Coffee! Hugs, Rita DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda