Pagina's

maandag 17 februari 2014

Daisy met sterretjes/ Daisy with stars


Hoi allemaal/ Hi everybdy,

ZIn om nog mijn vlinder easelkaart met de schattige Tilda te bekijken? Klik dan HIER.
Looking for my Butterfly easelcard with the cute Tilda? Click HERE

Hier een kaartje wat ik gemaakt heb voor CCWS want ze hebben een hele leuke sketch. 
Dus nu op de valreep een post om nog mee te kunnen doen.
Gisteren tussen de spannende vrouwen wedstrijden door van de 1500m heb ik dit kaartje gemaakt. Wat hadden we een mooie uitslag: plek 1,2,3 en 4 allemaal Nederlandse vrouwen :)


Here another card. I made this one to enter the CCWS challenge because they have this nice sketch. So now I'm in a hurry to post my message.
Yesterday I was crafting during the 1500m iceskating of our Dutch girls, it was very exciting ;) And we got this nice result: 1,2,3,4 all Dutch women :)

MD producten:

  • DDS3309 Daisy met sterretje
  • LR0187 Winterwensen (banner zonder tekst en dan iets korter geknipt)
  • LR0244 Hulsttakken (kleinste versie in stukjes)

Challenges:



7 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje LInda - mooie kleurtjes en je hebt Daisy heel mooi gekleurd - leuke malletjes heb je gecombineerd tot een heel mooi geheel - ik vind hem toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda
    Wat een leuk stempeltje heb je weer gebruikt .
    erg mooi kerstkaartje is het weer .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje Linda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely!! Thanks for joining us at CCWS this week! Good Luck!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt met de sketch van deze week!
    Gezellig dat je meedoet!
    Groetjes, Wilma - DT CCWS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kerstkaart. Zo leuk met Daisy die haar sterretje goed vasthoudt.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Thanks for joining us at Winter Wonderland.

    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda