Pagina's

maandag 17 februari 2014

Cupido Tilda


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik met mijn tweede kaartje van vandaag. Heb je de eerste gemist? Klik dan HIER. Nu eens een lekker rood/roze kaartje.. De kleurtjes waar ik zo vrolijk van word in combi met mijn favo Tilda stempel (echt 1 om op verliefd te worden).
De kaart is simpel gehouden naar aanleiding van de sketch bij Sketchsaturday.
Ik kon lekker mijn nieuwe mal uitproberen en mij uitleven met het inkleuren van Tilda. 

Here I am again with my seccond post of today. Did you miss my first post? Click HERE.
Now I'm posting a very pink and red card.. The colors which makes me really happy, especially with my favo Magnolia stamp (to fall in love with don't you think??)
I kept the card simple 'cause I wanted to stay close to the original sketch from Sketchsaturday. I tried my new Cuttlebug die and enjoyed the coloring!



Challenges:
Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden/ Hope you'll like it.




6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een kaart.
    Je hebt Tilda ook prachtig ingekleurd, mijn complimenten hoor!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She's a cute little cupid. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous card, love all that red
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Valentijnskaart, en de stempel cupido Magnolia is zo mooi!! Dank je wel voor het meedoen met dit prachtige kaartje bij Scr@p-Cards Challenge blog! Groetjes DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So lovely. Thank you for joining in with our Touch of Red challenge at Cuttlebug Mania x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart en prachtig al dat rood. Deze Tilda is echt 1 van mijn favorieten :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de MarvelousMagnolia Challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda