Pagina's

maandag 27 januari 2014

Blauw/ wit #2: Lift kaart


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik alweer met een blauw/wit kaartje! haha. Tsja het papier lag toch voor mijn neus en het resultaat beviel me wel dus nu in een andere samenstelling en MET sketch dit keer toch weer eens heel iets anders.
Here I am again with another blue and white card LOL! Well that's what you get when the design papers are in front of you and you like the result of your previous card in that style.. You try to make another one only a bit different and this time WITH sketch.

Bij de liftchallenges heb ik altijd moeite om over te gaan tot actie ;) Ik kijk vaak liever of heb te weinig tijd die week om dan voor zaterdag 12uur te hebben geknutseld.. 
Nu vond ik de sketch wel leuk en uitvoerbaar ;)
Dus ging ik aan de slag.
Over at the liftchallengeblog I see always lovely lift cards but I seem to find it hard to get started. Not this week! LOL.
So I went on to get crafty.

Stiekem ben ik dan ook nog erg eigenwijs. Want dit is de liftkaart... Met als je goed kijkt twee verschillende vlakken design papier en 3 schuine stroken in het midden...

The example from the lift challenge
I'm a bit stubborn. 'Cause this is the lift card. When you look closely you notice 2 different design paper sides and 3 diagonal stripes in the middle...

Maar ik had van de Action zulk leuk geruit papier die als je 'm dubbel vouwt meteen dient als kaart. Zonde dus on er in de bovenste hoek nog wat ander papier overheen te plakken (toch???)
Ik begon dus aan de sketch. Hij had zo kunnen zijn als hier op de foto... 
But I have this nice paper from a store called Action. When you fold it once It's already a squared card (12x12cm). A waiste to fill this up with other design papers (right???)
So I started off with the sketch. It could have been like this on the photo...

Maar...
Je raad het al als je mijn vorige post (Washi tape madness #1) gelezen hebt...
Ik vond het te leeg...
Dus zo brutaal en eigenwijs als ik ben... heb ik er geen ander design papier op geplakt....Nee een stempelafdrukje... Ik ben dan ook eerlijk gezegd wel benieuwd wat men er van vind.. Ik weet eigenlijk niet of dat mag?!?!  Zo niet dan hoop ik ook op een reactie zodat ik het weet voor de volgende keer.
Hieronder zie je het eindresultaat zoals ik er 100% tevreden mee ben.


But...
You might guess how I felt about it... when you read my post (Washi tape madness #1)...
I felt the card was too empty... AGAIN!!
So... stubborn as I am... I didn't fill the upper left corner with a different design paper but... with a stamped image... I'm actually not sure if that's against the rules or not and I'm curious about what you all think... I'm not sure if this is allowed or not?!?!? but if not... I hope to get a reaction about it.
This is the final result... the way I felt satisfied with it :)



Challenges:








7 opmerkingen:

  1. Hallo Linda
    Ik vind je kaart geweldig, ook met de stempel, héél goed gedaan, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah ik vind hem helemaal geweldig ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuke lift geworden! Zo lang wij de originele kaart herkennen is het liften naar eigen smaak natuurlijk helemaal prima! Je moet zelf ook blij van je kaart worden tenslotte. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt goed je best gedaan Linda.
    Ik heb even terug gekeken naar je vorige berichten.
    Allemaal hele leuke kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gemaakt Linda, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat marjan zegt is zo waar. Zelf tevreden zijn en lol hebben in wat je doet. Daar gaat t om! Leuk dat je toch met ons meedoet. Een lift met een eigen draai. Prima juist. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve de lol bij de liftchallenge, lekker je eigen gang gang en de basis hetzelfde houden. Leuk gedaan jouw kaart en het papier van action is inderdaad leuk. Bedankt voor het emedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda