Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Letter D

Vriendschap is onze specialitijd/ Friendship is our specialty
Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier mijn tweede post van vandaag!
Here I am again, back with a seccond post today!

Zoek je mijn paarse winterkaartje? Klik dank HIER
Looking for my purple wintercard? Click HERE

Afgelopen weekend was ik bij mijn vriendin (voor haar verjaardag én om te knutselen).
Ik bewerkte voor haar, omdat ze zo gek is op paars: een letter van de Xenos.

Last weekend I went over to my friend ( for her birthday but also to get crafty).
I pimped a purple letter for her.





MD products:
  • LR0157 decoratieve elegantie 2011 (maart)
  • LR0187 sneeuwvlok 2011 (september)
  • CR1250 border stitch 2013 (juni)
Verdere producten:
KennyK digi
papieren roosjes, lint, knoopjes
vlinderpons (Nellie Snellen)


Challenges:

  • Kennykskraftykrew- Anything goes (use an KennyK. image)
  • HV- Goud van oud (gebruik producten die minimaal 4 maanden oud zijn)


3 opmerkingen:

  1. Ohh wat heb je dat leuk gedaan die letter, leuk !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge Goud van Oud. Wens je veel succes :-)

    Liefs Jenine xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous creation Linda!!! Thanks so much for playing with us at KennyK Krafty Krew’s *Anything Goes* challenge ! Good luck in the draws, top 3 and spotlight!

    Tammy, KennyK DT Coordinator/Designer & Facebook Admin from Créations LaDiva :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda