Pagina's

zondag 6 oktober 2013

Don op pad met de slee #2; Don on his way with the sled #2


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier gauw een berichtje met weer een kaartje...
Er staan er nog een paar in de wachtrij totdat ik weer wat meer vrije tijd heb.
Challenges waarvoor ik ze had gemaakt zijn al verlopen maar helaas het is even niet anders.
Een weekje invallen was heel druk zo tijdens de kinderboekenweek.
Morgen "vieren" we nog even de dag van de leerkracht met een gebakje tijdens de ochtendpauze.. jammie :)

Here a quick post with another christmas card.
There are a few other cards in line which I made earlier for challeges which are already over.
Too bad but they'll be here soon.
A week being a substitute was very busy during the week of childbooks with extra reading and sport activities (the theme is: ready,set,go!).
Tomorrow we "celebrate" the world teachers day (which was yesterday but there's no school on saturday so... we'll eat a nice piece of pie to celebrate).

Deze kaart doet mee aan de challenge bij MDD- waar alles mag.
Ik heb al 1x mee gedaan, dit is de tweede keer.
Al dacht ik eerlijk gezegd dat ik al mee had gedaan haha. Maar mijn kaartje had ik niet daar gelinkt PFFFFF... dat krijg je als je te druk bent met school en "even tussendoor" een blogpost probeert te schrijven.
This card will be participating in the challenge over at MDD- anything goes.
I already joined them once but to be honest, I thought I joined them before aswell but it turned out that I didn't link my card to the blog. That's what you get when you're busy with work and "in between" are writing a blogpost.

Mijn MD materialen zijn/ My MD products:
- Stempel Don met de slee/ Stamp
- Papier van Elines warm winter wishes (2 verschillende)/ 2 different papers from Elines warm winterwishes.
- kersttakje (voorgestanst gekocht vorig jaar bij Van den Akker)/ christmas branch.


De sketch is van CCWS.
De knoopjes op mijn kaart zijn de eis bij Dreamvalleychallenges.


4 opmerkingen:

  1. Wonderful Christmas card, great image and use of Marianne's products. Thank you for joining us at Marianne Design Divas this month. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! Thank you for joining our Buttons challenge at Dream Valley :-) Love 'n' hugs, Mel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great card! Thanks for joining our Buttons challenge at Dream Valley. Susie x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda