Pagina's

maandag 26 augustus 2013

kerstkaart 21/ christmastcard 21


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier post nummer twee/ Here post #2 of today.
Als je mijn zomerse kaartje wilt bekijken klik dan HIER
Looking for my summercard click HERE

Aan de hand van de sketch bij CCWS heb ik mijn kaartje gemaakt
I made this card by sketch from CCWS.

Ik heb gekozen voor Daisy van MD en andere MD producten zoals: 
I chose the image from MD Daisy and other MD products like:

Het papier (beide rood; de andere is van studiolight).
The papers (both red; the other is from Studio Light).
De sterrenrand
The border with stars
de tekst: Warme winter wensen (warm winter wishes).

Als je goed kijkt heb ik met lichtgeel Daisy's gezicht gekleurd om het kaarslicht te laten reflecteren.When you look closely, you can see that I used light yellow on her skin to reflect the candlelight on her face.



Andere challenges/ Other challenges:

I'm inspired by the colors and spots (I made some snow)


Ik ga nog even gezellig doen en van mijn laatste vakantie weekje genieten!
I'm going to get some cozy family time and enjoy my last holiday week!

5 opmerkingen:

  1. FABULOUS use of your scraps and I love your design! Thanks so much for joining our "August – OH SCRAP" challenge at Shelly's Images! Please come back and join us again real soon!!
    Darlene
    Shelly's Images Store
    SHELLY’S IMAGES BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje Linda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very cute! I've never seen that star border die before; I really like it. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje Linda, prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje! Die sterrenrand is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda