Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

Sad news Crafty Friends


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Voor mijn Bestie kaart scroll een klein beetje naar beneden
For my other post with Bestie scroll a little bit down!!

Vandaag is er op het Craftyfriendschallengeblog bekend gemaakt dat we voor onbepaalde tijd geen challenges meer gaan aanbieden.
Diane (de geweldige vrouw achter CraftyFriends in samenwerking met Tanya) is ernstig ziek. Ze heeft tongkanker en moet de komende tijd veel rusten en agressieve behandelingen ondergaan!
Dit is voor haar natuurlijk verschrikkelijk dus wij steunen dit besluit, hoe jammer wij het ook vinden om nu (tijdelijk) voor CF geen kaartjes meer te maken.
Al onze gedachten zijn bij Diane en hopen dat ze nog beter mag worden.
Als ik wat meer weet zal ik jullie updaten.

Today at the CF blog, we didn't start with a new challenge. This is for the foreseeable future cause Diane is very ill. So she needs all her strength and focuss at her health and family.
If there's any news I'll update you ASAP!

Xxx Linda

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een naar nieuws Linda, wat verschrikkelijk zeg voor Diane, ik wens haar heel veel sterkte toe.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda