Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Tea time


Hoi allemaal,

Hier een kaartje dat ik vorige week al heb gemaakt!
Ik had een easel kaart in gedachten maar heb tot twee keer toe de kaarten verkeerd gevouwen dus daar heb ik maar wat anders van gemaakt uiteindelijk!
Zoals ik in eerdere berichten al mijn nieuwe spulletjes aan het uittesten ben, doe ik dat nu nog steeds! Ook de mal van een theepot met kop en schotel had ik gekocht en wilde daar wat mee doen. Mijn nieuwe Joyful Tilda past daar perfect bij!! 
Ik heb de randen van het stempeladrukje, de mouwtjes, bloemenkrans en de onderrok van Tilda bewerkt met glitterlijm. 
De randen van het tekstje én het kraft onder de afdruk heb ik gedistressed. Ik heb twee verschillende card stock kleuren gebruikt: honing en turkoois. 

Waar heb randje overloopt bij de theepot, daar heb ik de kaarten aan elkaar geplakt met dubbelzijdig tape.

De mal van de theepot heb ik dus omgetrokken op scrappapier van de Action uit de blauw/oranje versie: Vintage. Dit vond ik een mooie combi dus ik heb geprobeerd daar mijn kaartje op aan te passen (blauw/oranje/koper bruin).
Op de mal zaten nog randen voor het voetje, de deksel en een inkeping bij de tuit. Deze heb ik op het scrappapier geaccentueerd met plakparels en koper pen.
Met diezelfde koper pen heb ik ook op het kraft nog faux stitches aangebracht. Je hebt goede ogen als je het kan ontdekken ;) Maar op de foto hieronder zou het moeten lukken :)

Een passende tekst die boven Tilda paste had ik niet echt wel een leuke van EKEF (Cards and scrap) maar die was rond dus ja dat vond ik niet helemaal passen. Vandaar een zelfgeschreven tekst! 

Deze kaart wordt ooit verstuurd als uitnodiging voor een high tea! Daar vind ik 'm 100% voor geschikt!



 Deze kaart laat ik mee doen bij de bloghop van MM- 2 jarig bestaan, want een feestje met thee en lekkers erbij is nooit weg!
HH heeft deze maand als uitdaging Magnolia met glitters! Nou dat is gelukt ;)
YMAM heeft het thema Anything goes dus dan past een Magnolia kaartje altijd
ML heeft als challenge thema: buttons, bows or beads. Nou ik heb een boog-vorm in de theepot, boogjes in mijn randen die ik heb geponst. Op het tussenstukje heb ik ook papieren "knoopjes" geplakt!

Fijn weekend!





6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Linda, ik vind je kaart prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Linda, wat een leuke manier om iemand uit te nodigen voor een "high tea"!! Het ziet er heel mooi en gezellig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable, Linda. Tilda is lovely and that tea pot is fabulous. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious & Wee Stamps.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful project! Love the tea theme and you did a terrific job! So glad you could join us at the Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge blog....Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,

    Wat een mooie kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HH blog!!

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda