Pagina's

maandag 29 april 2013

Bea bedankt!


Hoi allemaal,

Jaja... nog maar 1 nachtje slapen en dan gaat het oranje gespuis de straten weer op!
Ik zit morgen heerlijk voor de buis met mams in m'n "oranje" outfit! 
Van m'n oma had ik die gratis HobbyHandig knipvellen met de oranjes gekregen. Zoals je in het berichtje Oranje Boven hebt kunnen zien heb ik de plaatjes al deels gebruikt maar... ik wilde nog mee doen aan de uitdaging bij EHIB- een kaartje voor Koninginnedag, meedoen waar het borduren op de kaart altijd centraal staat!
Mijn oma houdt daar ook wel van dus nu voor haar (en m'n tante die bij haar revalideert) dit kaartje. Ook als dank voor de 3D-plaatjes.


Vanmiddag alvast lekker de oranje tompoucen gehaald. Toen meteen bij de Royalty watchers de kaart in de bus gedaan. 
Vanochtend nog mijn oranje rozet afgeh(m)aakt, want ja wat moet je anders doen op je vroege vrije ochtend middenin de badkamer verbouwing?! Precies, jezelf bezig houden!
Dit is het resultaat:

En dit is het eindresultaat van de kaart:

Ik wens jullie héééééééééééél veel plezier met alle oranje festiviteiten in jouw buurt of op tv!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda