Pagina's

dinsdag 9 april 2013

32 jaar huwelijk: Fijne dag!


Hoi allemaal,

Hier een heel kort berichtje.. alleen met veel foto's ;)

Dat komt omdat ik vandaag én mn kaartje wilde afmaken én tv kijken. Tussendoor in de reclames steeds kleine beetjes gedaan én toen wachten tot m'n ouders naar bed gingen!
Op 23 april zijn ze 32 jaar getrouwd en ik vond dit een uitgelezen kans om de stempel te gebruiken! Volgende week gaan we de badkamer verbouwen dus als die mannen hier 2 wekenlang rondlopen zal ik niet MEGA- veel kunnen knutselen.. daarom nu vast wat voorwerk!
Ook omdat ik dan mee kon doen bij MD waar je een passepartoutkaart "moest" (het woord moeten klinkt altijd zo heftig...) maken.
Bij Scrapkaartchallenge is het thema rood/wit/blauw.
AnMaCreatief heeft als thema voorjaar. Nou hoe goed start die met een mooie bos bloemen voor degene van wie je houdt?!!!!! Dit is mijn tweede kaartje voor de uitdaging!








gebruikte Copics

Fijne dag!
Het eindresultaat! <3


Ik wens jullie voor nu welteruste en ik zal morgen nog eventjes iets uitbreiden qua verhaal!

8 opmerkingen:

  1. Nou dit kaartje ziet er schitterend uit Linda, echt heel mooi gemaakt! Leuk dat je dit voor hun hebt gemaakt, zullen ze vast wel blij mee zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, Linda.
    Je ouders zullen er blij mee zijn. Leuk ook om het hartje weereens te zien, ik heb het zelf veel gebruikt rond kerst, maar hier is het ook erg leuk bij.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes.
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, zullen je ouders blij mee zijn. Gefeliciteerd !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en vor een speciale gelegenheid.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterend kaartje weer Linda, ik vind het een plaatje. Succes met de verbouwing van de badkamer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen met de ScrapKaartChallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda