Pagina's

maandag 25 februari 2013

DT cards Foreverfriends challenge #56: bears

Hoi allemaal,

Vandaag gaat alweer de nieuwe challenge bij Forever Friends van start!
Het thema deze keer is heel passend bij ons blog namelijk: beertjes!
De random prijs wordt gesponsord door: Bugaboo

Je wint dan 7!!!! digi's naar keuze.

Doe je mee aan de challenge MET een Foreverfriends beertje op je creatie wordt je automatisch door ons als DT members genomineerd voor de Foreverfriendsfavorite (je maakt dan dus 2x kans in deze challenge). 
Én... als je wint, win je een cadeaubon van Di's digi downloads ter waarde van $10,-

Kijk gauw vóórdat je op de link klikt (onderaan dit bericht) voor de challenge.. bij mijn voorbeelden.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! 








Deze eerste kaart doet mee bij Liftchallenge
Dit was het voorbeeld om te liften:













Klik HIER voor de voorbeelden van mijn DT collega's en om mee te doen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes, goed idee om die FF te combineren met de liftchallenge, hij is erg leuk!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Linda wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt, ik vind ze weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje heb je voor de liftchallenge gemaakt! Super lief. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! Schattig kaartje voor de Liftchallenge, met dat beertje en het cadeautje en de mooie kleurtjes. Dank voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan hoor, en wat een schattig plaatje. Dank je wel voor het meedoen bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda