Pagina's

woensdag 30 januari 2013

DT cards Foreverfriends challenge #54: ribbon/ lace

Hoi allemaal,

Het is een tijdje stil geweest. 
Ik was nog net niet ziek maar erg fit ben ik nog steeds niet.
Daarbij ontbrak het mij afgelopen weekend toch ook aan de energie om te posten en ook mee te doen aan uitdagingen. 
Gisteren nog weer extra ingevallen dus minder tijd om m'n blog weer bij te werken.

Maandag is de nieuwe challenge bij Foreverfriends weer begonnen!
Het thema is ribbon/lace en onze sponsors zijn:



Van PINK GEM hebben we leuke digi's mogen gebruiken.
Ben je nieuwsgierig geworden??
Ga dan gauw HIER kijken voor de challenge en alle andere DT voorbeelden!
Nu gauw mijn voorbeelden showen voordat je er vandoor gaat!
 



1 opmerking:

  1. En hier alweer zo een mooi kaartje Linda, ook alweer een toppertje. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent. Beterschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda