Pagina's

donderdag 22 november 2012

November 2012: kerstkaartendoos is eindelijk af

Hèhè eindelijk is mijn "gepimpte" kerstkaartendoos af!
Ik had een doos waarin ik mijn "gewone" voorraad kaarten in bewaarde maar toen ik met mijn kerstkaarten begon, groeide die voorraad ook natuurlijk en tjsa.. op een gegeven moment kun je je voorraad niet meer kwijt.
Tijd dus om een nieuwe kaarten opbergplek te zoeken.
Ik wilde heel graag een kaartenbak maken zoals die stond vermeld in het tijdschrift: Cards and more. Maar aangezien ik op dat moment te weinig geschikt karton had, koos ik voor een bestaande doos die ik beplakt heb met scrappapier. Verder heb ik de bovenkant opgeleukt met stempelafdrukjes, en versieringen er omheen.

Kijk maar eens!
Met een lintje en splitpen in de bovenkant  maakte ik een  hengseltje om de doos te kunnen openen


Speciaal voor Mariska: mijn eerste stempelafdruk met de gewonnen stempel!

De voorraad kerstkaarten
 
Wat een schatje he?

~~En dan het eindresultaat~~
Ik vind 'm erg vrolijk geworden!
En... ik kan meteen weer ruimte creeren voor de "gewone" kaarten én.... natuurlijk kunnen er nog een paar kerstkaartjes bij ;)
Ik ga ze gauw opruimen en de doos leuk in mijn openkast zetten zodat ik er lekker naar kan kijken want de kerst is voorbij vóór je het weet!

Deze kerstkaartendoos doet mee aan de challenge bij copicmarkereurope- anything but a card.
Natuurlijk is deze creatie niet zó spectaculair maar.. wie niet waagt, wie niet wint!

De materialenlijst:
  • stempelafdrukjes:
    Magnolia- Tilda with flower
    Stampie- Beertje met liedblad
    sneeuwman, engeltje, hert (gekocht bij de action)
  • scrapapier:
    alle vellen (bovenop) zijn van een A4paperpack van de Boekenvoordeel
    aan de zijkanten vind je scrapblock vellen van de Action
  • roosjes, rode splitpen en strikje van de Boekenvoordeel
  • randstempeltje met hartje = Amerikaans
  • sneeuwsterren (uitgestanst van een stempel-pons) 
  • Glitterlijm (Action)
  • Houten en glimmende sterren van de Xenos
  • splitpen met roodborstje van de Kruitvat




1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda