Pagina's

woensdag 28 november 2012

November 2012: helemaal vergeten!



Jeetje.. Ik kom er net achter dat ik helemaal vergeten ben om mijn kerstbal-kaart te uploaden en dus ook een aantal challenges heb laten schieten :(
Tsja dat krijg je als je druk bent haha.
Nou hier issie dan!



Ik laat deze kerstbal creatie mee doen aan de volgende challenge:
Anmacreatief als 3e ingezonden creatie!

Dit zijn de gebruikte materialen voor de voorkant (met kerstman)
  • 3d-plaatje van Yvonnes Creations
  • lintjes Boekenvoordeel en met tekst van Xenos
  • daisy strip punch 770 van Tonic Studios
  • dennetakken van MD
  • floral Punches van Nellie Snellen: FLP 027 en 028
  • glitterlijm van de Action
  • distress inkt om de randen mee te bewerken- kerstrood
De achterkant (met kerstboom)
  • copics
  • (tekst)stempels, glitterlijm,gouden sterretje en scrappapier van de Action
  • Dennetakken van MD
  • floral Punches van Nellie Snellen: FLP 027,028 en 031 (takjes met blaadjes)
  • splitpennen van de Boekenvoordeel
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Ik ga lekker slapen.. ik moet fris en fruitig rapportgesprekken voeren morgen!
Tot snel

3 opmerkingen:

  1. Nou voor onze challenge ben je nog op tijd hoor. Wat een superleuke kerstbal is dit geworden. Mooie details. Gezellig dat je 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. We hopen je volgende maand ook weer te zien. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart/kerstbal! Veel mooie details heb je verwerkt, super!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstbal heb je gemaakt. Leuk dat je voor de derde keer meedoet met de novemberchallange bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda