Pagina's

zondag 18 november 2012

November 2012: deel 3


Poe, eigenlijk hoor ik nu terwijl ik dit type allang in bed te liggen.
Want ik moet morgen weer fris en fruitig voor groep 7/8.
Maar.. ik wil zo graag mee doen met de dutchmagnolialovers en eigenlijk ook met de 267ste challenge van Mojo Monday maar helaas had ik dat net niet meer gered om op tijd te uploaden. Ik vond de sketch leuk maar heb m wel een kwartslag naar rechts gedraaid.
Hier zie je de sketch die ik heb aangehouden.

Dan nu de kaart die ik daarvan gemaakt heb:
 

Materialen:

  • linnen kaartkarton van de Action voor een kaart van 10x15cm
  • stempelafdrukje: Tilda with heart de randen zijn bewerkt met Distress inkt: Tatterd rose
  • copics om in te kleuren
  • scrappapier van doodly bug
  • splitpennen, strikje, twine en roosjes zijn van de Boekenvoordeel
  • randpons daisy strip 770 van Tonic Studios
  • Floral punch FLP031 van Nellie Snellen
  • knoop uit de voorraad van mn oma
  • glitterlijm van de Action
  • Sweet Holiday wishes tekst stempel van MD


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
dutchmagnolialovers : oude stempel erop en een knoop
papertakeweekly : flowerpower



En wat vinden jullie ervan?




1 opmerking:

  1. Hallo ,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    Bedankt voor het meedoen bij Dutch Magnolia Lovers!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda