Pagina's

dinsdag 13 november 2012

november 2012: deel 2

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef heb ik het afgelopen weekend helaas niet geknutseld.
Ik had mij voorgenomen om mee te doen aan twee uitdagingen van Magnolia maar omdat ze vanavond en morgen verlopen heb ik toch maar een kaartje gekozen die ik nog had liggen en die jullie nog niet gezien hebben!
De sketch heb ik nagemaakt van een kaart die Janet Blaauw een tijdje terug had gemaakt.
Zij maakt hele mooie creaties en ik volg haar graag voor inspiratie.
Natuurlijk is mijn kaart weer heel anders geworden want de sketch was oorspronkelijk met een tag en ik had mijn tag al gemaakt met tekstje en al maar soms wil er nog wel eens wat "fout" gaan door het kletsen met mn oma en tante tijdens het knutselen en toen heb ik het plekje waar de tag tussen moest nátuurlijk dicht geplakt met dubbelzijdig tape in plaats van een stukje open te laten. Dat had ik weer gespiegeld maar dat kwam natuurlijk niet goed uit met de kaart dus uiteindelijk heb ik de tag  maar weggelaten en zo vind ik 'em toch wel aardig geworden!

Leuke splitpen van de kruitvat 

















Hieronder vind je de benodigdheden zoals altijd:
  • Magnolia stempel: Tilda with heart
  • Ingekleurd met Copics
  • Linnen kaartkarton in de kleur: honing van 13,5 x 13,5cm
  • Crème kleurig oplegvel
  • Scrappapier ???? (ik weet niet meer waar ik dit vandaan heb 0=))
  • Turkoois a4 papier om achter de stempelafdruk te plaatsen.
  • Roosjes, bloemetjes met geborduurde kraaltjes er op en  de parels zijn van Boekenvoordeel
  • Zilveren sneeuwster van de Action
  • Splitpen dus van de Kruitvat, net als de strassteentjes
Deze kaart doet mee aan de challenge:
YoumeandMagnolia
marvelousmagnoliachallenge

Ik zou het weer leuk vinden als je een reactie achter laat!

2 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar van dat tagje :). Dat heb ik dus echt al zo vaak gehad. Maar ik vind hem inderdaad ook erg mooi zonder tag. Mooie glitterlijm dat blauw en wat leuk dat je ook met Copics kleurt, dat had ik nog niets eens gezien vorige keer :).

    Groetjes,
    Mariska (de moeder van ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor je kaartje bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda