Pagina's

woensdag 21 november 2012

November 2012: challeging myself

Fijn dat mijn 2 "vrije dagen" alwéér om zijn :( NOT!!
Het gaat allemaal zó ontzettend snel! TE SNEL!
aaaaaah het is al bijna kerstvakantie..
Hebben jullie dat ook dat je denkt...alweer een week voorbij?

Goed ik dus wel en heb het idee dat het steeds sneller gaat!
Nu ik weer aan het werk ben sinds 4 weken is het wel weer even wennen dat ik niet elke dag kan scrappen haha (stiekem toch wel jammer).
Maar ja geld verdienen is ook handig om weer nieuwe spulletjes te kunnen blijven kopen.
Dat betekend dat ik toch ook mijn voorraad wel aan het wegwerken ben nu zo naar de kerst toe. Maar.. ik heb vorige week een hele hoop scrapspullen van een sportvriendin gehad... ze had te veel.... je kunt toch nooit té veel hebben?? ;) Ik niet hoor!!

Ik ben dus lekker met haar spulletjes (scrapvellen, stempels en tags) aan de slag gegaan.
Hieronder het eerste resultaat.
Door alle leuke challenges moet ik mijzelf uitdagen om de kaarten op tijd af te hebben, en binnen de criteria werken vind ik eigenlijk het leukste!
Ik struin zoveel blogs af opzoek naar leuke passende uitdagingen dat er amper tijd overblijft om zelf nog wat te maken!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
mojomonday- zie sketch 268
ribbongirls- zie kleurenpalet Lavendel
thedutchmagnoliachickies- gebruik een tag en een magnolia stempel
hobbyvision- maak een kaart met je afbeelding in een cirkel
hobbyhome- niet traditionele kleuren 


Gelukkig heb ik nu een kaart waarmee ik dus meerdere uitdagingen kan combineren. Kijk maar eens:




















De gebruikte copics:

  • haren: e37-e35-e33-e08
  • laarzen en sjaal: v01-v95-w3
  • jas: v15-w3
  • rokje: v01-v17-v95
  • gezicht en benen: yr61-e95-yr00-r11
  • wanten en muts: rv95-v01-v95-w3




De tag die achter de cirkels in de kaart gestoken is











De benodigde materialen:

  • paarse linnen kaartkarton van 13,5x13,5 cm
  • stempelafdruk van Magnolia: Tilda with heart
  • copics om in te kleuren
  • scrapvellen van doodly bug
  • roosjes, splitpen, strassteentjes en twine van Boekenvoordeel
  • plakparels van Artemino
  • tekststempels van MD (beide op de kaart) en op de tag van de Action.
  • tagstempel, randje(met hartje) en handschoenstempel van die sportvriendin dus geen idee (iig uit USA).
  • knopen uit mijn oma's verzameling
  • blaadjes van de floralpunch FLP031 van Nellie Snellen
  • kleine paarse bloemetjes zijn uitgestanst uit de Daisy strip punch 940van Tonic studios.
En.. wat vinden jullie ervan?

Welterusten! Morgen of vrijdag ga ik nog de rest uploaden want er zijn nog 2 kaarten klaar én mijn kerstkaartendoos is af!!

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda, heerlijk kleurtje!!!
    Leuk dat je hem mee laat doen bij de HH-challenge!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en wat een leuke kleuren!
    Bednkt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Linda. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet aan onze Challenge!

    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt hoor.
    Gezellig dat je meedoet bij Hobbyhome.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje!
    Leuk dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Linda, je hebt een heel speciale lay-out gebruikt!!
    Mooi gedaan , lief en kleurrijk.
    Fijn dat je meedoet met DMCC.
    Een fijne zondag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je er van gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje heb je gemaakt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Linda en mooie kleurtjes. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda