Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Oktober 2012 deel 1





Ik ben helemaal gek van de Don&Daisy stempels


Ik volg graag hun blog en zag dat er leuke challenges op stonden! Alleen voordat ik kon gaan uitzoeken hóé ik daar dan aan mee kan doen, had ik nog wel eerst even een kaart te maken voor het vriendinnetje van mijn broertje! Ze mocht eindelijk haar langverwachte propedeuse ophalen!!


Dat is toch een kaart waard ;) dus snel aan de slag!
Hiernaast zie je het resultaat!

Mijn blog is helemaal up to date dus nu kan ik eindelijk de kaart gaan plaatsen want hij is al af :)
Het word mijn eerste challange dus ik ben erg benieuwd! Ik zag al mooie kaarten van deelnemers! Dus het liefste maak ik nog eerst wat kaarten met dezelfde stempelafdruk (Daisy in de herfst) maar ik denk dat ik daar helaas geen tijd voor heb! 
Want ik geef mijn kerstkaarten nu even meer voorrang omdat er weer een drukke werkperiode aan komt!! Ik ga een nieuwe baan aan op een school waar ik 2 combinatie klassen krijg, dat zorgt dus voor 500% inzet 
Dus gewoon hopen op het beste voor zowel de challenge als mn nieuwe baan ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda