Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Mijn eerste challenge: Don& Daisy

Nou hier is ze dan: Daisy in de herfst!! Mijn eerste herfstkaart met de nieuwe stempel!
Ik had de kaart al gemaakt voordat ik van de Don& Daisy challenge (nr.3)  afwist.
Mijn oud-collega heeft de eer gekregen om de kaart te ontvangen ;) Ze was er erg blij mee!
Nu kijken waar het toe leidt.....SPANNEND!!

De materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart:

  • Gele linnen kaartkarton van 13,5x13,5cm 
  • scrappapier van creamotion  en kruitvat a4-pack
  • stempelafdrukje van Marianenne Design DDS3324
  • floaral punches FLP028 en 028 van Nellie Snellen
  • randpons daisy strip 770 van Tonic Studios
  • hobbydots
  • lint en strikje van de boekenvoordeel
  • strassteentjes en knopen uit mijn oma's verzameling ;)


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    D&D blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaar Linda en succes met je eerste challenge.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda