Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Augustus 2012









 

 Heeeeeerlijk om in de zomervakantie veel te lezen! Lekker buiten als het mooi weer is, binnen scrappen of stempels inkleuren als het even weer wat minder is. Ik merk meteen dat ik niet veel productie heb gemaakt doordat ik zó graag weer eens boeken wilde lezen... meestal doe ik dat alleen in de vakantie dus in zes weken lees ik aardig wat af!
Met de afwisseling dus om te scrappen. De kaart met Daisy die ligt te lezen geeft dus wel aardig mijn summer-feeling weer!






In augustus heb ik ook nog een lief vriendinnetje dat jarig is, mijn broertje en mijn scrap-tante! Hieronder 2 van de 3 kaarten! Ik zie namelijk dat ik vergeten ben een foto te maken van de kaart die ik voor mijn tante heb gemaakt, oeps!!

Nadat de scrapkaarten weer klaar waren had ik nog een oude tekenbus (meer dan 20 jaar oud) die ik wilde op-pimpen met leuke stempels, lintjes e.d. In april had ik deze al bekleed met roze en paars a4-papier maar aangezien ik op de grauwe (regenachtige) dagen in de vakantie toch aardig wat stempelafdrukjes had ingekleurd wilde ik ze niet weggeven maar zelf houden en dus vond ik mijn tekenbus een goed alternatief om ze op te plakken!
Het doel van de tekenbus was ook al ingevuld: ik zou er mijn copic markers in kunnen doen. Dus zo ben ik wel scrappend bezig geweest maar weer eens op een andere manier! Dit had ik eigenlijk sinds januari niet meer zo gedaan. In januari ben ik samen met mijn collega's bij de "uilen-collega" lekker gaan scrappen. We hebben toen zelf een klein notitieboekje gemaakt! Ik zal die foto's even hieraan toevoegen. Dan zien jullie het resultaat daar ook meteen van!











Het notitieboekje wat ik in januari 2012 dus heb gemaakt:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda